ESCOLA LA GOSSA

Benvinguts a La Gossa, l’escola de còmic del barri de Gràcia de Barcelona. Aquí aprendràs a dibuixar i a crear les teves historietes, a dissenyar personatges i a elaborar el teu propi fanzine. Et donarem les eines necessàries perquè puguis desenvolupar el teu estil propi a traves del còmic i la il·lustració, sense importar la teva edat o nivell.

Durant el curs aprendrem les bases del dibuix i la narració, i aprofundirem en diverses matèries a través de workshops impartits per diferents il·lustradors i dibuixants.

No importa el teu nivell, o si comences de zero, si t’agrada el manga o el còmic underground, el més important per nosaltres és que passis una bona estona dibuixant!

L’escola La Gossa és un espai lliure de violència on no s’accepten actituds ni comentaris discriminatoris.

Apunta’t-hi!

Descarrega el calendari del cursDescarrega el calendari de workshops

Descarrega el calendari del curs 23-24

Escola de còmic La Gossa